Monday, February 20, 2012

KAIFA HALUK?

Mengisi kekosongan dengan bertanya khabar kawan-kawan terutama kawan-kawan lama, jauh di mata namun dekat di hati. Wallahua'lam. Kadang-kadang aku sangat kedekut sehinggakan satu SMS satu sen pun aku berkira sangat. Namun, adakalanya aku seolah-olah tak peduli semua tu... Entah... Apa aku nak, sebenarnya bukanlah semata-mata bertanya khabar... Apa jua khabarnya, tak penting...yang penting, jawapan yang aku nak ialah "alhamdulillah".  :)  kemudian, terpulanglah nak diikuti dengan apa-apapun..saling bertukar cerita atau berkongsi gembira atau duka...asalkan akhirnya kembali kepada Allah~ sandaran kita adalah Allah.....Bertemu hati dalam mencintai Allah dan Rasul.... Sama-sama berusaha dan saling membantu ke arah itu. La haula wala quwwata illa billah.


No comments:

Post a Comment