Sunday, January 15, 2012

SANTAI

:) blog lebih 'privacy' daripada FB. Santai pun santai.. Sambil update blog, sambil apply apa yang dipelajari... walaupun taklah hebat sangat, tak kisahlah, janji ROCK!! :) Gabung je semua ilmu dan softskill yang ada... Sekadar apa ada... Semuanya Allah punya. :)

Wallahua'lam, moga kebaikan terus mengalir...
buat semua guru-guruku; sesiapa jua yang ikhlas mengajarkan ilmu... Semoga mendapat balasan yang baik di sisi Allah..baik di dunia, baik juga di akhirat, insyaAllah, ameen.. :)





KOS1110~Computer in Science -_-"
Allahuakbar! Apa jadi pun, wallahua'lam.
Redha dan syukur apa jua adanya. (sangat kekok sebenarnya untuk subject berasaskan IT. tapi, buat jugaklah... Sama juga dalam hal ehwal dapur... Kekok pun, hentam sajalah. Janji ROCK!!)

:D

Kalau nak tunggu hebat betul-betul hebat baru nak praktik, alamatnya, takkan praktik selama-lamanya.. Buang masa je! Lebih baik praktik je apa yang ada walaupun sedikit.

La haula wala quwwata illa billah.

*nota:
~ROCK= kalau tengok kamus, ada banyak maksud. tapi yang dimaksudkan di sini ialah: a jewel, especially a diamond.

(tapi, kalau bukan diamond pun, OK jugak :) masih istimewa!! subhanallah. ) Walau hanya BATU, namun, banyak pengajaran yang dapat kita ambil.

al-Baqarah, ayat 74. :)
Batu pun ada perasaan tau! jangan main-main!! MasyaAllah...

Takkan Allah ciptakan sesuatu dengan sia-sia. :)
Indahnya ciptaan Allah. Semuanya cantik!!

"ya Allah, kadang-kadang aku rasa malu terhadap batu..."

Astaghfirullah..

Hati sekeras batu, moga biarlah kerasnya itu seperti batu-batu yang Engkau ceritakan dalam al-Quran...yang takut kepadaMu..dan menangis keranaMu...tunduk kepadaMu, ya Allah...

No comments:

Post a Comment