Wednesday, May 19, 2010

RINGGIT PUN TAK MAMPU MEMBELINYA

andai keikhlasan itu boleh dibeli, maka akulah orang yang pasti akan membelinya. ingin dapatkan ilmu, ada dalam kitab-kitab dan kitab-kitab itu boleh dibeli. kumpul duit, beli tafsir ibnu katsir..banyak khazanah ilmu dalamnya. benar kata guruku. dia yang suruh aku beli tafsir ibnu katsir tu. dan aku dah beli tapi belum habis baca lagi. apalah sangat nilai RM*** kalau nak dibandingkan dengan mutiara yang ada dalam kitab tu. terima kasih buat guruku yang telah memperkenalkan aku dengan tafsir ibnu katsir. aku ingin bertanya...
guru, adakah keikhlasan itu boleh dibeli di mana-mana??
insyaAllah, aku ingin mendapatkannya.
bagaimana caranya untuk mencapai ikhlas itu?? tolong tunjukkan untukku..

ya Allah, berilah hidayah kepada hati ini..
ya Allah, berilah rahmat kepadaku..
ya Allah, ampunkan segala dosa-dosaku, ameen..

No comments:

Post a Comment